budget make up #1

Deze review gaat over deze toffe budget make up producten! Benieuwd? Lees zeker verder!

img_0002
Jeej! Ik heb hier drie super toffe make up producten die ik heb getest! Benieuwd? Lees zeker deze review verder!
img_0004
Ik begin met deze ‘stay all day’ foudation van essence. Hij was super budget en ik was heel benieuwd wat ik kon verwachten van het product.
img_0008
Hier heb ik de foundation even op mijn hand geswatchst. Wat ik super leuk vond aan de foundation was dat hij super lekker rook. Het was gewoon precies wat je van een goede foundation moet verwachten. Doe dus geen moeite als je wat minder geld hebt, om te sparen voor een dure foundation, koop gewoon deze budget foundation voor maar €3,90 bij kruidvat. Het enige aan de foundation vond ik dat deze kleur goed leek, maar toen ik hem aanbracht was hij te donker voor mijn huid, dus de volgende keer neem ik een lichtere kleur, maar dat kun je natuurlijk zelf altijd in de winkel even swatchen.
img_0003
Hier heb ik de catrice ‘all round’ mascara. Ik had zelf nog een nieuwe mascara nodig die ik allerdaags kon dragen. Ik wilde niet TE veel volume maar wel dat je zag dat ik mascara op had. De verpakking vind ik leuk, een hele mooie rood. Het is verder geen bijzondere mascara maar gewoon een goede allerdaagse. Ook deze was heel budget, maar €3,-! Ik ben zeker heel tevreden met de mascara.
img_0025
Sorry, deze foto is niet zo duidelijk, maar de mascara zag er mooier uit als op de foto. De foto is wat onduidelijk, maar ik wou er toch even een foto laten zien. Duidelijk of onduidelijk!
img_0005
Dan iets waar ik heel erg benieuwd naar was. De ‘its me beautiful skin day’ cleansing mousse van Hema. Lees bij de andere foto wat ik ervan vond.
img_0009
Hier zie je dat als je spuit er dit schuim uitkomt. Ik maakte mijn gezicht vochtig en deed deze cleansing mousse op mijn gezicht. Hij rook super lekker fris en was makkelijk aan te brengen. Voor één keer reinigen is deze hoeveelheid schuim zeker genoeg. Daardoor kun je er lekker lang mee doen. Ik waste het er af maar mijn gezicht voelde erg droog aan. Toch vind ik de reiniger heerlijk, en doe ik gewoon een vette crème op mijn gezicht als ik hem heb gebruikt.
Geef een reactie

